Tempimų ir masažo nauda raumenims


Tempimų ir masažo nauda raumenims

Kuo svarbus raumenų apšilimas?

Nesvarbu, užsiimate profesionaliu sportu, ar esate mėgėjas, lankotės sporto klube, ar sportuojate namuose, visi žinome, kad prieš kiekvieną treniruotę būtinas apšilimas. Apšilimo metu atliekami lengvi kardio arba lankstumo pratimai, kurių metu apšyla raumenys, raiščiai, sausgyslės, todėl išvengiama traumų apkrovos metu. Tačiau sporto specialistai pabrėžia, kad svarbu ne tik tinkamai pradėti treniruotę, bet ir ją užbaigti. Po treniruotės raumenys būna tonuse, įtempti, įkaitę, tad kaip juos paruošti poilsiui ir lengvesniam atsigavimui?


Kaip išvengti raumenų skausmo?


Pagrindinis būdas skirtas raumenų atsigavimui po treniruočių – raumenų tempimo pratimai. Nenuginčijamas privalumas, kurį suteikia tempimo pratimai – padidintas atskirų raumenų grupių tamprumas ir lankstumas. Tempimo pratimus atliekant reguliariai didėja viso kūno lankstumas. Atliekant tempimo pratimus taip pat gerėja kraujo cirkuliacija raumenyse, sąnariuose. Sporto metu apkraunant raumenis dėl intensyvių cheminių procesų juose kaupiasi pieno rūgštis. Jos susikaupimas sukelia skausmą raumenyse, kuris gali trukti ne vieną dieną. Tempimo pratimai padeda susikaupusiai pieno rūgščiai greičiau pasišalinti  iš organizmo ir suteikia raumenims plastiškumo. Raumenų tempimas po treniruotės gal ir nepašalins viso skausmo, bet tikrai jį sumažins, todėl patirsite mažiau diskomforto kasdienybėje.



Masažinis volelis - paprastas ir efektyvus


Nemažai laiko fitneso šviesų šešėlyje praleidęs masažinis volelis pagaliau gavo pelnytą pripažinimą. Raumenų masažavimas šiurkščiu voleliu taip pat rekomenduojamas raumenų atsigavimui kaip ir tempimo pratimai. Visu svoriu masažuojant atskiras kūno dalis šiuo voleliu pasiekiamas panašus rezultatas kaip ir atliekant profesionalų masažą. Reguliariai masažuojant raumenis prieš ir po treniruotės paruošite juos fiziniam krūviui bei padėsite atsigauti po jo. Privalumai kuriuos suteikia masažinis volelis: sužeidimų prevencija, greitesnis raumenų atsistatymas, atskirų audinių stimuliavimas, jungiamojo audinio taškų spaudimas, mobilumo ir lankstumo didinimas, pieno rūgšties pašalinimas, spartesnis raumenų atsigavimas, pigesnė alternatyva palyginus su masažų centrais.

Masažiniai voleliai bus efektyviausi jei juo lėtai ir stipriai masažuosite konkrečias raumenų grupes. Iš pradžių tai gali būti ir nelabai malonu, tačiau reguliariai atliekant šiuos masažus jūs pajausite nenuginčijamą naudą. Masažinis volelis naudingas ir sėdintį darbą dirbantiems žmonėms, nes jų raumenys dažnai būna sustingę ir praradę lakstumą, plastiškumą. Todėl norint suaktyvinti kraujotaką reikia juos karts nuo karto stimuliuoti.

Rekomenduojami produktai


Komentarai (0)

Būk pirmas ir palik atsiliepimą apie straipsnį!

Naujas komentaras