Kokie galimi atsiskaitymo būdai?

  • Grynaisiais - šis atsiskaitymo būdas galimas kurjeriui (Venipak) pristatymo metu.
  • Banko kortele - atsiimant iš Omnivos terminalo.
  • Pavedimu - atsiskaityti galite atlikdami pavedimą iš bet kurio Lietuvos banko arba Paysera.
  • Išsimokėtinai - pirkite prekes išsimokėtinai su Mokilizingu. Įsigyti galite prekes nuo 100 eur.

Per kiek laiko gausiu savo užsakymą?

Prie kiekvienos prekės individualiai yra nurodomas būtent tos prekės pristatymo terminas. Jeigu prekę turime sandėlyje, dažniausiai ją pristatome per 1-2 d.d. (siunčiant per paštą, siuntimas gali trukti kelias dienas ilgiau) Jeigu prekės sandėlyje neturime, matysite užrašą, nurodantį, per kokį terminą prekė yra gaunama. Tad jeigu užsakinėjate kelias prekes, iš kurių bent vienos terminas yra ilgesnis nei 1-2 d.d. Visas Jūsų užsakymas bus vykdomas tik gavus trūkstamų prekių papildymą.

Kiek kainuoja užsakymo pristatymas?

Pristatymo mokestis priklauso nuo Jūsų pasirinkto būdo - Lietuvos paštu - 2 eur., LP Express - 2 eur., pristatymas į DPD paštomatus - 2  eur., į Omnivos paštomatus - 1,90 eur., Pristatymas Jūsų nurodytu adresu su Venipak kurjeriu - 3 eur. 

Kada pristatomos prekės?

Kokia garantija taikoma prekėms?

Kiekviena prekė turi savo individualų garantinio aptarnavimo laikotarpį, visumoje visos elektroninės prekės turi taikomą metams laiko garantiją, apart girliandų - joms taikoma garantija pusei metų. Batutams taikoma garantija dviems metams, baseinams metams. O žaislams pagal Lietuvos Vartotojų Teisių nuostatus - garantija nėra taikoma.

Ar siunčiate prekes visoje Lietuvos teritorijoje?

Užsakytas prekes pristatome visoje Lietuvoje, išskyrus į Kuršių neriją.

Kaip man pateikti užsakymą?

Užsakymą galite pateikti prekę įsidėjus į krepšelį ir perėjus prie apmokėjimo, arba paskambinus mums numeriu: +370 5 2080942, ir pateikus užsakymą pokalbio metu su konsultantu.

Mano užsakymas buvo atšauktas. Kada aš atgausiu pinigus už prekę?

Reikia pateikti mums banko sąskaitą kur galime grąžinti pinigus už prekę, ir kelių darbo dienų bėgyje pinigai bus grąžinti.

Noriu atsisakyti prekės. Kaip tai padaryti?

Prašome susisiekti su mumis el.paštu info@imuperku.lt arba paskambinus numeriu +370 5 2080942 . Prašome iš anksto turėti paruoštą užsakymo numerį, kad galėtumėte jį padiktuoti mums ir užsakymas bus atšauktas jeigu nėra dar parduotas kurjeriams. Perduotų užsakymų, deja, bet atšaukti negalime.

Ką daryti, jeigu sugedo prekė?

Atsiradus prekės gedimui reikėtų kreiptis į aptarnaujantį personalą - susisiekti galite telefonu +370 5 2080942 arba el. paštu info@imuperku.lt ir suteiksime Jums visą informaciją. Prieš susisiekiant įsitikinkite, jog turite užsakymo numerį, pavedimo kopiją ar pinigų priėmimo kvitą, kad garantinis aptarnavimas Jums būtų taikomas.

Prekę reikia pristatyti adresu Vilnius, Žvalgų g. 8. Tai galite padaryti kurjeriu, arba paštu jeigu siunta labai maža (įspėjame jog grąžinant siuntą paštu reikią įsitikinti jog ją mums pristatys į vietą, kadangi vykti atsiimti pašto skyriuje galimybės neturime).

Kas moka už prekės pristatymą garantiniam taisymui?

Pagal Lietuvos vartotojų nuostatus, pardavėjas privalo prekei skirti garantijos aptarnavimo terminą, bet neprivalo pats pasiimti prekės remontui, todėl pirkėjui tenka pačiam pristatyti prekę pardavėjui, kad šis savo ruoštu pataisytų nemokamai prekę.

Jeigu prekė nepataisoma?

Įvykus nepataisomam prekės gedimui, prekė yra keičiama į naują. Neturėdami galimybės pakeisti prekės, siūlome rinktis kitą prekę arba grąžiname pinigus už prekę.

Ar suremontuotai/pakeistai prekei iš naujo galioja garantija?

Suremontuotoms arba pakeistoms prekėms garantijos sąlygos galioja likusį garantijos laiką.

Kiek laiko trunka prekės taisymas?

Prekę sutaisyti stengiames kuo greičiau, dažniausiai tai užtrunka 5-10 d.d., Jeigu prekės taisymui yra reikalingos papildomos detalės, taisymas gali užtrukti ilgiau. Apie tai informuojame atskirai.

Kaip atgauti prekę po garantinio taisymo?

Mes prekes siunčiame atgal klientams, pirkėjui tik reikės pasirinkti pristatymo būdą bei susimokėti už patį pristatymą (Lietuvos paštu - 2 eur., LP Express - 2 eur., pristatymas į DPD paštomatus - 1,50 eur., į Omnivos paštomatus - 1,90 eur., Pristatymas Jūsų nurodytu adresu su Venipak kurjeriu - 3 eur).

Kiek laiko saugoma suremontuota prekė?

Pataisytos prekės yra saugomos apie 14 dienų, nebent susitariama individualiai. Neatsiėmus prekės po remonto - prekė yra utilizuojama.

Ką daryti norint grąžinti prekę?

Prekę galite mums grąžinti per keturioliką kalendorinių dienų nuo prekės gavimo, pristatant ją adresu - Vilnius, Žvalgų g. 8, (jeigu prekė tvarkinga, pilna komplektacija bei be naudojimo žymių). Tai galite padaryti kurjeriu, arba paštu jeigu siunta labai maža (įspėjame jog grąžinant siuntą paštu reikią įsitikinti jog ją mums pristatys į vietą, kadangi vykti atsiimti pašto skyriuje galimybės neturime). Į siuntos vidų reikia įdėti laisva forma užpildyta lapą dėl siuntos grąžinimo, kur turi būti nurodomas užsakymo numeris, grąžinimo priežastis bei banko sąskaitą kur galime grąžinti pinigėlius už prekę. Gavus prekę ją patrikriname, bei jeigu prekė pilnos komplektacijos, be naudojimo žymių - grąžinsime pinigėlius. Prekės patikra bei pinigėlių grąžinimas gali užtrūkti iki penkių darbo dienų.

Kada atgausiu pinigus už grąžintą prekę?

Grįžus prekei, jinai būna patikrinama, tada Jūsų duomenys (banko sąskaitą) nurodoma buhalterijai atlikti pinigėlių grąžinimui - kas trunka iki penkių darbo dienų.

Ar grąžinant nepatikusią prekę atgausiu pinigus ir už siuntimą?

Jeigu gavote kokybišką prekę, bet ji Jums netinka/nepatinka, pinigų už prekės siuntimą mes negrąžiname. Siuntimo išlaidos yra padengiamos tik tuo atveju, jeigu gavote nekokybišką prekę bei susisiekėte su mums paros bėgyje dėl prekės nekokybiškumo (gavote sulaužytą prekę, pažeistą ir t.t.).

Per kiek laiko turiu kreiptis, gavus nekokybišką prekę?

Pastebėjus prekės defektą, turite kreiptis per 24 valandas, nuo jos gavimo. Kadangi praėjus daugiau laiko, negalime būti tikri, jog prekė nebuvo sugadinta. Tad, jeigu kreipsitės vėliau - skundas bus atmestas.

Kaip yra grąžinami pinigai už grąžintas prekes?

Pinigus mes grąžiname pavedimu į banko sąskaitą, kurią nurodote grąžindami prekes. Kurjeriai pinigų atvežti negali, todėl pinigai grąžinami tik pavedimu.

Kokius dokumentus turėti/pridėti grąžinant prekę Jums?

Į siuntos vidų reikia įdėti mokėjimo kvitą, arba pavedimo kopiją (pirkimo dokumentą), ir laisva forma užpildyta lapą dėl siuntos grąžinimo, kur turi būti nurodomas užsakymo numeris, grąžinimo priežastis bei banko sąskaitą kur galime grąžinti pinigėlius už prekę.
Gavus prekę ją patrikriname, bei jeigu prekė pilnos komplektacijos, be naudojimo žymių - grąžinsime pinigėlius. Prekės patikra bei pinigėlių grąžinimas gali užtrūkti iki penkių darbo dienų.

Per kiek laiko galiu grąžinti nepatikusią prekę?

Prekės grąžinimui yra skirta 14 kalendorinių dienų. Prekė turi būti nenaudota, pilna komplektacija bei tvarkinga pakuote.

Ar nurodytos prekių kainos yra su PVM?

Taip, prekių kainos nurodytos su PVM.

Kaip gauti sąskaitą-faktūrą už pirktas prekes?

Pildant užsakymą, pažymėkite, jog "Pageidauju sąskaitos įmonės/juridio asmens vardu" ir sąskaitą gausite el. paštu, kurį nurodysite užsakymo formoje. Jeigu kartais sąskaitos negavote - kreipkites el. paštu info@imuperku.lt ir mes ją Jums atsiųsime.

Ką daryti, jei prekės aprašyme nerandu informacijos, kuri mane domina?

Rašykite mums el. laišką adresu info@imuperku.lt ir mes Jums atsakysime per 1 darbo dieną.

Ką daryti, jei prekės aprašyme pateikta informacija yra skirtinga, lyginant su kitais tinklalapiais?

Rašykite mums el. laišką adresu info@imuperku.lt ir mes Jums atsakysime per 1 darbo dieną.

Ar galima sumokėti už prekę vienam asmeniui, o prekę pristatyti kitam?

Taip, gavėją galite pakeisti skiltyje „pristatymo adresas“ .