Kokie galimi atsiskaitymo būdai?

  • Grynaisiais - šis atsiskaitymo būdas galimas atsiimant prekes Vilniuje (Žvalgų g. 8) arba kurjeriui (Venipak) pristatymo metu.
  • Banko kortele - atsiimant prekes Vilniuje (Žvalgų g. 8), atsiimant užsakymą iš Omnivos terminalo.
  • Pavedimu - atsiskaityti galite atlikdami pavedimą iš bet kurio Lietuvos banko arba Paysera.
  • Išsimokėtinai - pirkite prekes išsimokėtinai su Mokilizingu. Įsigyti galite prekes nuo 100 eur.

Per kiek laiko gausiu savo užsakymą?

Prie kiekvienos prekės individualiai yra nurodomas būtent tos prekės pristatymo terminas. Jeigu prekę turime sandėlyje, dažniausiai ją pristatome per 1-2 d.d. (siunčiant per paštą, siuntimas gali trukti kelias dienas ilgiau) Jeigu prekės sandėlyje neturime, matysite užrašą, nurodantį, per kokį terminą prekė yra gaunama. Tad jeigu užsakinėjate kelias prekes, iš kurių bent vienos terminas yra ilgesnis nei 1-2 d.d. Visas Jūsų užsakymas bus vykdomas tik gavus trūkstamų prekių papildymą.

Kiek kainuoja užsakymo pristatymas?

Pristatymo mokestis priklauso nuo Jūsų pasirinkto būdo - Lietuvos paštu - 2 eur., LP Express - 2 eur., pristatymas į DPD paštomatus - 1,50 eur., į Omnivos paštomatus - 2 eur., Pristatymas Jūsų nurodytu adresu su Venipak kurjeriu - 3 eur. Vilniuje prekes atsiimti galite ir nemokamai adresu - Žvalgų g. 8 Vilnius.

Kada pristatomos prekės?

Ar siunčiate prekes visoje Lietuvos teritorijoje?

Užsakytas prekes pristatome visoje Lietuvoje, išskyrus į Kuršių neriją.

Ką daryti, jeigu sugedo prekė?

Atsiradus prekės gedimui reikėtų kreiptis į aptarnaujantį personalą - susisiekti galite telefonu +370 5 2080942 arba el. paštu info@imuperku.lt ir suteiksime Jums visą informaciją. Prieš susisiekiant įsitikinkite, jog turite užsakymo numerį, pavedimo kopiją ar pinigų priėmimo kvitą, kad garantinis aptarnavimas Jums būtų taikomas.

Prekes garantiniam taisymui reikia pristatyti adresu: Imuperku.lt Žvalgų g. 8 Vilnius. Tai padaryti galite Jūs, atstovaujantis asmuo ar kurjerių tarnyba. Jeigu prekę grąžinsite Lietuvos paštu - įsitikinkite, jog jos svoris ir dydis yra tinkamas prekės pristatymui nurodytu adresu, nes dėja, prekių atsiimti iš pašto skyriaus mes neturime galimybės.

Kas moka už prekės pristatymą garantiniam taisymui?

Visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į garantinį - apmoka pirkėjas.

Jeigu prekė nepataisoma?

Įvykus nepataisomam prekės gedimui, prekė yra keičiama į naują. Neturėdami galimybės pakeisti prekės, siūlome rinktis kitą prekę arba grąžiname pinigus už prekę.

Ar suremontuotai/pakeistai prekei iš naujo galioja garantija?

Suremontuotoms arba pakeistoms prekėms garantijos sąlygos galioja likusį garantijos laiką.

Kiek laiko trunka prekės taisymas?

Prekę sutaisyti stengiames kuo greičiau, dažniausiai tai užtrunka 5-10 d.d., Jeigu prekės taisymui yra reikalingos papildomos detalės, taisymas gali užtrukti ilgiau. Apie tai informuojame atskirai.

Kur atsiimti pataisytą prekę?

Prekę atsiimti galite mūsų punkte - Vilniuje, Žvalgų g. 8 Jeigu prekę reikia siųsti - taikomi papildomi siuntimo mokesčiai (Lietuvos paštu - 2 eur., LP Express - 2 eur., pristatymas į DPD paštomatus - 1,50 eur., į Omnivos paštomatus - 2 eur., Pristatymas Jūsų nurodytu adresu su Venipak kurjeriu - 3 eur).

Kiek laiko saugoma suremontuota prekė?

Pataisytos prekės yra saugomos apie 14 dienų, nebent susitariama individualiai. Neatsiėmus prekės po remonto - prekė yra utilizuojama.

Ar grąžinant nepatikusią prekę atgausiu pinigus ir už siuntimą?

Jeigu gavote kokybišką prekę, bet ji Jums netinka/nepatinka, pinigų už prekės siuntimą mes negrąžiname. Siuntimo išlaidos yra padengiamos tik tuo atveju, jeigu gavote nekokybišką prekę.

Per kiek laiko turiu kreiptis, gavus nekokybišką prekę?

Pastebėjus prekės defektą, turite kreiptis per 24 valandas, nuo jos gavimo. Kadangi praėjus daugiau laiko, negalime būti tikri, jog prekė nebuvo sugadinta. Tad, jeigu kreipsitės vėliau - skundas bus atmestas.

Kaip yra grąžinami pinigai už grąžintas prekes?

Pinigus mes grąžiname pavedimu į banko sąskaitą, kurią nurodote grąžindami prekes. Kurjeriai pinigų atvežti negali, todėl pinigai grąžinami tik pavedimu.

Kokius dokumentus turėti/pridėti grąžinant prekę Jums?

Tiek atvykdami į mūsų punktą, tiek grąžinant prekę per kurjerius - turėkite/pridėkite banko sąskaitos numerį pinigų grąžinimui, užsakymo numerį, pinigų priėmimo kvitą ar pavedimo kopiją. Grąžinant prekę mūsų punkte - užpildysite konsultanto duotą formą, o grąžinant prekes per kurjerius - su preke pridėkite laisva forma parašytą prašymą dėl prekės grąžinimo.

Per kiek laiko galiu grąžinti nepatikusią prekę?

Prekės grąžinimui yra skirta 14 kalendorinių dienų. Prekė turi būti nenaudota.

Ar nurodytos prekių kainos yra su PVM?

Taip, prekių kainos nurodytos su PVM.

Kaip gauti sąskaitą-faktūrą už pirktas prekes?

Pildant užsakymą, pažymėkite, jog "Pageidauju sąskaitos įmonės/juridio asmens vardu" ir sąskaitą gausite el. paštu, kurį nurodysite užsakymo formoje. Jeigu kartais sąskaitos negavote - kreipkites el. paštu info@imuperku.lt ir mes ją Jums atsiųsime.

Ką daryti, jei prekės aprašyme nerandu informacijos, kuri mane domina?

Rašykite mums el. laišką adresu info@imuperku.lt ir mes Jums atsakysime per 1 darbo dieną.

Ką daryti, jei prekės aprašyme pateikta informacija yra skirtinga, lyginant su kitais tinklalapiais?

Rašykite mums el. laišką adresu info@imuperku.lt ir mes Jums atsakysime per 1 darbo dieną.

Ar galima sumokėti už prekę vienam asmeniui, o prekę pristatyti kitam?

Taip, gavėją galite pakeisti skiltyje „pristatymo adresas“

Kaip rasti Jūsų prekių atsiėmimo punktą?

Esame įsikūrę Žvalgų g. 8 Vilniuje. Mūsų pastatas yra giliau už Hyper Norfos, pravažiavus Toks autobusų parko vidinę teritorija. Šalia apleistas Kuro aparatūros pastatas, Bausita, nedavažiavus Loft Town. Vykstant su navigacija: Įveskite būtent "imuperku.lt" tuomet Jus atves tiksliai.

Vykstant viešuoju transportu, reikėtų išlipti stotelėje "Pramogų arena", šiek tiek paeiti link Santariškių pusės iki antrųjų laiptukų (jie bus po dešine puse), jais pakilti ir eiti tiesiai iki mūsų pastato.

Ar galiu įsigyti prekes atvykus į Žvalgų g. 8?

Prekės nėra laikomos mūsų punkte, todėl, kad nereikėtų laukti - užsisakykite prekę internetu ar telefonu ir atvykus prekė Jūsų jau lauks.