DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI

Prie kiekvienos prekės individualiai yra nurodomas būtent tos prekės pristatymo terminas. Jeigu prekę turime sandėlyje, dažniausiai ją pristatome per 1-2 d.d. Jeigu prekės sandėlyje neturime, matysite užrašą, nurodantį, per kokį terminą prekė yra gaunama. Tad jeigu užsakinėjate kelias prekes, iš kurių bent vienos terminas yra ilgesnis nei 1-2 d.d. Visas Jūsų užsakymas bus vykdomas tik gavus trūkstamų prekių papildymą.

Kurjeriai prekes pristato darbo dienomis 8-17 valandomis. Omnivos paštomatų aptarnavimo laikus rasite čia: https://www.omniva.lt/Verslo/Siunta/siuntu_idejimo_i_pastomatus_laikas

Kiekviena prekė turi savo individualų garantinio aptarnavimo laikotarpį. Visos elektroninės prekės turi taikomą metams laiko garantiją, apart girliandų - joms taikoma garantija pusei metų. Batutams taikoma garantija dvejiems metams, baseinams metams. O žaislams pagal Lietuvos Vartotojų Teisių nuostatus - garantija nėra taikoma.

Užsakytas prekes pristatome visoje Lietuvoje, išskyrus į Kuršių neriją.

Deja, bet mes esame tik el.parduotuvė, ir tokios vietos kur galima būtų atvykti apžiūrėti prekes - neturime. Todėl prekės pristatomos kurjeriu ir paštomatais.

Užsakymą galite pateikti internetu (įsidėkite norimas prekes į krepšelį, pereikite prie užsakymo pateikimo) arba užsisakykite telefonu: +370 5 2080942.

Grynaisiais - šis atsiskaitymo būdas galimas kurjeriui (Venipak) pristatymo metu. Banko kortele - atsiimant iš Omnivos terminalo. Mokant pristatymo metu kurjeriui arba paštomate, taikomas papildomas 1 eur mokestis. Pavedimu - atsiskaityti galite atlikdami pavedimą iš bet kurio Lietuvos banko arba Paysera. Išsimokėtinai - pirkite prekes išsimokėtinai su Mokilizingu. Įsigyti galite prekes nuo 50 eur.

Reikia pateikti mums banko sąskaitą kur galime grąžinti pinigus už prekę ir per kelias darbo dienas pinigai bus grąžinti.

Prašome susisiekti su mumis el.paštu info@imuperku.lt arba paskambinus numeriu +370 5 2080942 . Prašome iš anksto turėti paruoštą užsakymo numerį, kad galėtumėte jį padiktuoti mums ir užsakymas bus atšauktas jeigu nėra dar perduotas kurjeriams. Perduotų užsakymų, deja, bet atšaukti negalime.

Gavus pažeistą prekę, arba prekę su broku - prašome iš karto kreiptis el. paštu: info@imuperku.lt , nurodant savo užsakymo numerį bei jeigu pažeidimas/brokas matomas - pridėjus prekės nuotrauką. Per vieną darbo dieną mūsų konsultantai susipažinę su Jūsų pateikta informacija susisieks su Jumis apie tolimesnę eigą.

Atsiradus prekės gedimui reikėtų kreiptis į aptarnaujantį personalą - susisiekti galite telefonu +370 5 2080942 arba el. paštu info@imuperku.lt ir suteiksime Jums visą reikiamą informaciją. Prieš susisiekiant įsitikinkite, jog turite užsakymo numerį, pavedimo kopiją ar pinigų priėmimo kvitą, kad garantinis aptarnavimas būtų Jums taikomas.Prekę reikia pristatyti adresu Liepkalnio g. 172E-23, Vilnius. Tai galite padaryti kurjeriu, arba paštu jeigu siunta labai maža (įspėjame jog grąžinant siuntą paštu reikią įsitikinti jog ją mums pristatys į vietą, kadangi vykti atsiimti pašto skyriuje galimybės neturime).

Pagal Lietuvos vartotojų nuostatus, pardavėjas privalo prekei skirti garantijos aptarnavimo terminą, bet neprivalo pats pasiimti prekės remontui, todėl pirkėjui tenka pačiam pristatyti prekę pardavėjui, kad šis savo ruoštu pataisytų nemokamai prekę.

Įvykus nepataisomam prekės gedimui, prekė yra keičiama į naują. Neturėdami galimybės pakeisti prekės, siūlome rinktis kitą prekę arba grąžiname pinigus už prekę.

Pagal Lietuvos vartotojų nuostatus, pardavėjas privalo prekei skirti garantijos aptarnavimo terminą, bet neprivalo pats pasiimti prekės remontui, todėl pirkėjui tenka pačiam pristatyti prekę pardavėjui, kad šis savo ruoštu pataisytų nemokamai prekę.

Suremontuotoms arba pakeistoms prekėms garantijos sąlygos galioja likusį garantijos laiką.

Mes prekes siunčiame atgal klientams, pirkėjui tik reikės pasirinkti pristatymo būdą bei susimokėti už patį pristatymą (Omnivos paštomatu - 1.90 eur; Pristatymas Jūsų nurodytu adresu su Venipak kurjeriu - 3 eur).

Prekę sutaisyti stengiames kuo greičiau, dažniausiai tai užtrunka 5-10 d.d., Jeigu prekės taisymui yra reikalingos papildomos detalės, taisymas gali užtrukti ilgiau. Apie tai informuojame atskirai.

Pataisytos prekės yra saugomos apie 14 dienų, nebent yra susitariama individualiai. Neatsiėmus prekės po remonto - prekė utilizuojama.

Prekę galite grąžinti per keturiolika kalendorinių dienų nuo prekės gavimo. Prekė turi būti nenaudota, originalioje pakuotėje. Prekę reikia atsiųsti šiuo adresu: Liepkalnio g. 172E-23, Vilnius. Prekę reikia pristatyti būtent šiuo adresu, tad nesiūlome naudotis Lietuvos pašto paslaugomis, kadangi jie siuntų nepristato. Kartu su grąžinama prekę reikia pridėti užpildytą grąžinimo formą: https://imuperku.lt/prekiu-grazinimas.odt (nuorodą nukopijuokite ir įrašykite į naršyklę). Gauta prekė bus patikrinta ir su Jumis susisieksime. Dėmesio. Prekė turi būti pristatyti arba kurjeriais arba paštomatu, pats žmogus į sandėlį atvykti negali.

Jūsų grąžinta prekė bus patikrinta ir tuomet duomenys bus perduoti buhalterijai. Pinigų grąžinimas neturėtų užtrukti ilgiau nei penkias darbo dienas.

Jeigu gavote kokybišką prekę, bet ji Jums netinka/nepatinka, pinigų už prekės siuntimą mes negrąžiname. Siuntimo išlaidos yra padengiamos tik tuo atveju, jeigu gavote nekokybišką prekę bei susisiekėte su mums paros bėgyje dėl prekės nekokybiškumo (gavote sulaužytą prekę, pažeistą ir t.t.).

Pastebėjus prekės defektą, turite kreiptis per 24 valandas, nuo jos gavimo. Kadangi praėjus daugiau laiko, negalime būti tikri, jog prekė nebuvo sugadinta. Tad, jeigu kreipsitės vėliau - skundas bus atmestas.

Pinigus mes grąžiname pavedimu į banko sąskaitą, kurią nurodote grąžindami prekes. Kurjeriai pinigų atvežti negali, todėl pinigai grąžinami tik pavedimu.

Į siuntos vidų reikia įdėti mokėjimo kvitą, arba pavedimo kopiją (pirkimo dokumentą), ir laisva forma užpildyta lapą dėl siuntos grąžinimo, kur turi būti nurodomas užsakymo numeris, grąžinimo priežastis, banko sąskaitą kur galime grąžinti pinigus už prekę. Gavus prekę ją patrikriname, bei jeigu prekė pilnos komplektacijos, be naudojimo žymių - grąžinsime pinigėlius. Prekės patikra ir pinigų grąžinimas gali užtrukti iki penkių darbo dienų.

Prekės grąžinimui yra skirta 14 kalendorinių dienų. Prekė turi būti nenaudota, pilnos komplektacijos, tvarkinga pakuote.

Taip, prekių kainos nurodytos su PVM.

Pildant užsakymą, pažymėkite, jog "Pageidauju sąskaitos įmonės/juridinio asmens vardu" ir sąskaitą gausite el. paštu, kurį nurodysite užsakymo formoje. Jeigu kartais sąskaitos negavote - kreipkites el. paštu info@imuperku.lt ir mes ją Jums atsiųsime.

Rašykite mums el. laišką adresu info@imuperku.lt ir mes Jums atsakysime per 1 darbo dieną.

Rašykite mums el. laišką adresu info@imuperku.lt ir mes Jums atsakysime per 1 darbo dieną.

Taip, gavėją galite pakeisti skiltyje „pristatymo adresas“ .

Galite siuntą siųsti per Omnivą paštomatą - jeigu siunta nėra didelė ir neviršyja numatytų didžiausių omnivos matmenų. Tam jums reikia paspausti ant šios nuorodos ir užpildyti grąžinimo formą: https://www.flipo.lt/parduotuves/imuperku-lt Perspėjame, jog grąžinant prekę per parą laiko - grąžinimas nemokamas, virš paros - 1,90 eur. Prekė turi būti grąžinama remiantis prekės grąžinimo taisyklėmis (prekė turi būti nenaudota, pilna komplektacija, nepraradusi prekybinės išvaizdos). Grąžinant į garantinį taisymą - prekė turi būti išrinkta, su pilna komplektacija. Siuntimas kainuos taip pat 1.90 eur.

Galite siuntą siųsti per Omniva paštomatą - jeigu siunta nėra didelė ir neviršyja numatytų didžiausių omnivos matmenų. Tam jums reikia paspausti ant šios nuorodos ir užpildyti grąžinimo formą: https://www.flipo.lt/parduotuves/imuperku-lt Perspėjame, jog grąžinant prekę per parą laiko - grąžinimas nemokamas, virš paros - 1,90 eur. Prekė turi būti grąžinama remiantis prekės grąžinimo taisyklėmis (prekė turi būti nenaudota, pilna komplektacija, nepraradusi prekybinės išvaizdos). Grąžinant į garantinį taisymą - prekė turi būti išrinkta, su pilna komplektacija. Siuntimas kainuos taip pat 1.90 eur.

Jeigu užsakymas dar neperduotas kurjeriams - galite paskambinti mums kontaktiniu numeriu, patikslinti užsakymo numerį ir telefono numerį kuris bus pateiktas kurjeriams. Jeigu siunta jau pas kurjerius - reikia paskambinti į kurjerių tarnybą ir su siuntos sekimo numeriu jiems patikslinti tikslų kontaktinį numerį.

Prašome parašyti mums el.paštu laišką su užsakymo numeriu ir prekių pavadinimu kurias norite pridėti prie užsakymo. Jeigu užsakymas buvo apmokėtas - atsiųsime rekvizitus atlikti apmokėjimą už papildomas prekes. Jeigu mokėjimas vietoje atsiemant prekes - už šias prekes taip pat reikės atsiskaityti kartu pasiemant užsakymą. Dėmesio. Jeigu užsakymas jau perduotas kurjeriams - jau nebegalėsime prie jo pridėti papildomų prekių.

Jeigu užsakymas dar neperduotas kurjeriams - galite paskambinti mums kontaktiniu numeriu, patikslinti užsakymo numerį ir telefono numerį kuris bus pateiktas kurjeriams. Jeigu siunta jau pas kurjerius - reikia paskambinti į kurjerių tarnybą ir su siuntos sekimo numeriu jiems patikslinti tikslų kontaktinį numerį.

Jeigu užsakymas dar neperduotas kurjeriams - galite paskambinti mums kontaktiniu numeriu, patikslinti užsakymo numerį ir tikslų adresą kuris bus pateiktas kurjeriams. Jeigu siunta jau pas kurjerius - reikia paskambinti į kurjerių tarnybą ir su siuntos sekimo numeriu jiems patikslinti tikslų pristatymo adresą.

Customer support

Enter your text here

Send a message

Enter your text here