Prekių grąžinimas

Pilnas mūsų e-parduotuvės taisyklės ir grąžinimo, garantinio taisykles galite rasti "Pirkimo taisyklės" puslapyje. Žemiau pateikiame taisyklės aprašytą prekių grąžinimo dalį.

8. Prekių grąžinimas ir keitimas.

8.1. Prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos Prekės keičiamos bei grąžinamos remiantis Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimais ir šiomis Taisyklėmis. Nekokybiškas prekes arba prekes su defektais įsipareigoja atsiimti pats pardavėjas, jeigu dėl prekės nekokybiškumo arba broko pirkėjas susisiekė per parą laiko. O jeigu pirkėjas nori grąžinti prekę dėl spalvos, dydžio (nors prekės aprašyme viskas buvo nurodyta tiksliai) arba dėl to jog prekė nepateisino lūkesčių - klientas pats grąžina prekę. Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami tik į mokėtojo banko sąskaitą.
8.2. Norėdamas grąžinti  prekę(-es) remiantis Taisyklių 8.1. punktu, Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų (išskyrus prekes gautas su defektais arba sugadintas transportavimo metu, dėl jų būtina susisiekti per parą nuo prekių gavimo (išskyrus gamyklinius brokus) ) nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją kontaktų skyriuje nurodytomis susisiekimo priemonėmis, nurodant grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį ir grąžinimo priežastis (priežasties nurodyti neprivaloma).
8.3. Pirkėjui grąžinant kokybiškas prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
8.3.1. grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
8.3.2. prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
8.3.3. prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
8.3.4. grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo;
8.3.5. grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.
8.4. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko 8.3. straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
8.5 Kreipiantis per parą laiko nuo prekės gavimo ir pranešus kad prekė neatitiko lūkesčių/nėra netinkama, ar pažeista, apgadinta - pardavėjas prekę atsiims pats nemokamai. Susisiekus vėliau negu per parą laiko - pirkėjas pats už savo lėšas turės grąžinti prekę atgal, turintis teisę pasinaudoti mūsų Venipak siuntos grąžinimo paslauga - kuri leis tai padaryti pigiau, negu tiesiogiai kreipiantis dėl kurjerių paslaugų. 
8.6. Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekę (išskyrus gamyklinį broką), Pardavėjas įsipareigoja pats iš pirkėjo atsiimti tokias prekes (jeigu pirkėjas dėl šių problemų susisiekė paros bėgyje po prekės gavimo) ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis arba grąžinti sumokėtus pinigus.

8.7. Gražinant prekes, jas privaloma pristatyti per kurjerius į vietą (Liepkalnio g. 172e-23, Vilnius). Visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į garantinį aptarnavimą, apmoka Pirkėjas; Pinigai už prekę grąžinami pavedimu į sąskaitą, kurią nurodo pirkėjas.

Jeigu išsiuntėte per Lietuvos paštą, siunta privalo būti pristatytą tiesiogiai į Liepkalnio g. 172e-23, Vilnius.

Po prekės grąžinimo, prekė būna tikrinama dėl naudojimo žymių, ar pilna komplektacija, ir tada yra grąžinami pinigai. Tai gali užtrūkti ir iki 5 darbo dienų.