Dviračių treniruokliai

Stacionarūs dviračių treniruokliai yra vieni populiariausių kardio treniruoklių. Minimo dviračiu nauda seniai žinoma, tad taikant panašius principus kuriami ir treniruokliai, kurie puikiai tiks žmonėms užsiimantiems fizine veikla. Dviračių treniruoklio minimas yra labai naudingas deginant kalorijas ir metant svorį, taip pat tuo pačiu metu stipri...

Stacionarūs dviračių treniruokliai yra vieni populiariausių kardio treniruoklių. Minimo dviračiu nauda seniai žinoma, tad taikant panašius principus kuriami ir treniruokliai, kurie puikiai tiks žmonėms užsiimantiems fizine veikla. Dviračių treniruoklio minimas yra labai naudingas deginant kalorijas ir metant svorį, taip pat tuo pačiu metu stiprinant širdį, plaučius ir raumenis. Palyginti su kitais kardio treniruokliais, minant stacionarų dviratį sąnariai nepatiria streso, nes gauna daug mažiau apkrovos, tačiau tuo pačiu jūs atliekate puikią aerobinę treniruotę. Dviračio minimas prisideda prie visos kraujotakos sistemos darbo gerinimo, nes plaučiai gauna daugiau deguonies, o širdies ritmas ženkliai padažnėja. Gerinant kraujotakos sistemą, taip pat gali būti pastebimi ir kiti teigiami pokyčiai: pagerėjusi atmintis ir kitos smegenų funkcijos, geresnė miego kokybė, sumažėjęs kraujo spaudimas, stipresnė imuninė sistema, sumažėjęs streso lygis, pagerėjusi nuotaika ir padidėjęs energijos antplūdis. Svorio metimo paslaptis yra suvartojamų ir sudeginamų kalorijų santykis, tad treniruoklis dviratis labai prisideda ir prie svorio metimo, nes minant pedalus galima sudeginti apie 600 kalorijų per valandą. Intensyvus dviračio minimas kartu su mažai kalorijų turinčia dieta puikiai tinka svorio metimui ir cholesterolio lygio reguliavimui. Dviratis treniruoklis puikiai tiks žmonėms, turintiems problemų su sąnariais, nes minant dviratį jūs be apkrovos klubams, keliams ir pėdoms greitai pasieksite puikių rezultatų. Tad visi šie pliusai skatina apsvarstyti apie treniruoklių dviratį namams.

Daugiau
Rūšiuoti pagal